Friday, 6 January 2012

Serius Konsep - FACEBED : Katil Untuk Penggila Facebook (6 Gambar)


Trololol!

Konsep katil Facebook karya Tomislav Zvonarić. Penggila Facebook pasti menyintai Facebed ini






Laporan asal Behance

14 comments:

  1. x best sbb x leh belunjur..

    ReplyDelete
  2. Macam kecik je tempat nak online tu. Muat ke? LOL.

    ReplyDelete
  3. memg concepto..

    ReplyDelete
  4. this serious shit

    ReplyDelete
  5. Twitter punya takde? hahaha

    ReplyDelete
  6. Kenapa tak buat PC tu di belah yg satu lagi? Takyah nak bangun atau pusing badan. Sambil baring boleh ber-fb

    ReplyDelete
  7. FaceGrave ada tak? =.=""

    ReplyDelete
  8. Kalo aku duk kat depan tue, mmg sah2 akan terjungkit dgn katil2 tue skali. Huh.

    ReplyDelete
  9. Forever Alone bed

    ReplyDelete
  10. kreatif2. skali ngan tmpt utk on9 fb.

    ReplyDelete
  11. aswadz

    creative kepale bodo bapak kau..

    x creative. terang2 tiru logo facebook. da la ruang online kecik

    ReplyDelete
  12. korang ni bangang ke apa.
    tu kan katil konsep je.
    tempat besar,kecik, panjang, lebar boleh ubah kemudian.

    pastu kata katil terjungkit, pun bangang. berat 200kg pun, katil tu tak terjungkit. tengok la tempat duduk kat mana. lain la kalau berat monitor 200kg korang berat 20kg...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails