Monday 27 February 2012

Serius Kreatif - Bagaimana Senjata Milik Kartel Dadah Dimusnahkan Di Mexico (15 Gambar)


Lotsa guns!

Di Ciudad Juarez,Mexico beribu-ribu senjata api yang dirampas dari kartel dadah dimusnahkan sebelum diubah menjadi papan tanda yang bernunyi "No More Weapons". Papan tanda ini diletakkan di sempadan US dan Mexico sebagai tanda protes kegagalan pihak USA dalam menghalang pihak pengeluar senjata apinya dari menyeludup senjata ke tangan kartel dadah. Sebanyak 3,091 raifal 3,697 pistol, 21 bom tangan dan 456,308 peluru dimusnahkan dengan menggunakan kereta kebal. Secara keseluruhan 3 tan besi dari senjata yang dimusnahkan digunakan bagi menghasilkan papan tanda protes dibawah. Kreatif.

May I now propose pasang papan tanda "No More Speedemons" at the JB Singapore borders made from WRECKS of totalled Singaporean cars. We don't need cars with S plates driving like retards on our roads.








Laporan asal IZi

23 comments:

  1. yeah...sgt setuju th idea signboard letak kat border singapore Malaysia....driver sana mmg macam jahanam walaupun di tempat sendri....

    ReplyDelete
  2. patut jual balik ke negara2 lain~
    dasar kapitalis mau untung~ ($_$)v

    ReplyDelete
  3. klu lebur besi ni buat body keta gerenti gempak!

    ReplyDelete
  4. Kartel dadah dah byk ni rifle.. kat malaysia dapat revolver dah hebat gila dah si kartel dadah tersebut

    ReplyDelete
  5. aku penah drive kat singapore. cilaka driver sana bila nampak keta plet malaysia, sume pakat nk hon aku. bwk slow sikit salah, bwk laju pon salah. skg ni bila aku nmpk keta plat singapore kat mana2, aku hon panjang je. lambat ambik tiket paking kat ikea pon aku hon panjang kat diorg. kalau aku duk lane kanan kat PLUS hiway, pastu ade bastardo singaporean bwk keta mcm celaka kasi lampu, aku kasi turun halaju dari 110-120 ke 90 n maintain lane kanan. dah la x byr roadtax, pastu nk halau2 kita pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dude,
      that juz a bit pinch, stay more longer here in jb..then u know more bout these lion fags..

      Delete
    2. so far aku belum kene lagi hon dgn singaporean driver ni. tapi kalau aku kene, aku pn berbulu.

      Delete
  6. bleh tengok kete2 singapore kne lenyek dgn kete kebal tak?haha

    ReplyDelete
  7. Sangat setuju... Kalu nampak kereta S macam pelesit kat belakang, dengan 'suci hati' padel minyak dilepaskan dari kaki bagi membolehkan kereta bergerak se-slow yang mungkin especially kat hiway.. Biarkan dorang bengang

    ReplyDelete
    Replies
    1. stop je depan dia orang..haha..bila org2 singapore ni keluar kereta nak maki ko, ko terus tekan pedal kasi asap dgn dia org.

      TROLL SUCCESS.

      Delete
  8. brp byk kos pembuatan benda ni...rugi besi dn elemen2 lain aje

    ReplyDelete
  9. paragraph obe yang last tu aku sokong sangat.

    those retards Singaporean...
    last CNY aku ke Penang, tgh heavy traffic ada pulak 3 bijik Nissan GTR plate "ass(S)" duk mencelah sampai masuk emergency lane.

    orang kita buat pun aku panas hati, inikan pulak orang luar yang asik menganjingkan kita.

    ReplyDelete
  10. baru korang tau perangai orang kereta plat "S" ni macam mana. Tapi jangan terkeliru plak sebab ramai jugak orang malaysia yang kerja kat singapore, pakai kereta plat "S". Singapore wannabe la katekan..

    aku mmg menyampah giler dgn singaporea & singaporean wannabe ni semua. macam shit.

    ReplyDelete
  11. Jarang aku bersetuju ngan Obe.. tapi kali ni; you're right man! Plate 'S' driver mmg cam vavi dowh!

    ReplyDelete
  12. aku hari2 pergi balik kerja guna jalan tebrau n mmg hari2 bengang dgn kereta2 plet 'S' ni yg bwk mcm haram! xlupa juga yg plet 'F' (motosikal) sentiasa bawak mcm pelesit.. klu ko hon diorg siap buat muka xpuas hati lg.. dem...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails